Number of the records: 1  

Vnímanie značky Fair trade zákazníkmi na Slovensku a v Českej republike

  1. Title Vnímanie značky Fair trade zákazníkmi na Slovensku a v Českej republike
    TranslationFair trade brand perception by customers in Slovakia and Czech Republic
    Author infoKatarína Moravčíková
    Author Moravčíková Katarína
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 110-117. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * hodnota * Slovensko * krajiny rozvojové * Česko * podnikanie zodpovedné * spokojnosť zákazníkov * fair trade
    AnnotationFair trade spája ciele rozvinutých krajín, ktoré sa snažia o väčšiu udržateľnosť a spravodlivosť, s potrebami rozvojových krajín, ktoré tieto zmeny najviac potrebujú. Umožňuje občanom v úlohe spotrebiteľov svojím konaním dopomôcť k zmene v prospech výrobcov v chudobných krajinách. Fair trade sa v súčasnosti stáva veľmi aktuálnou témou nielen pre podniky, ale aj pre samotných zákazníkov, ktorí začínajú nakupovať fair trade výrobky. Zákazníci kúpou výrobkov s označením fair trade vyjadrujú solidaritu s tými, ktorí tieto výrobky vyprodukovali. Súčasná situácia fair trade na Slovensku a v Českej republike. Vnímanie fair trade zo strany slovenských a českých zákazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF569.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.