Number of the records: 1  

Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov

  1. Title Vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov
    TranslationThe Impact of brand on a consumer purchase of bioproducts decision
    Author infoJán Parobek, Martina Kalamárová, Erika Loučanová
    Author Parobek Ján
    Co-authors Kalamárová Martina
    Loučanová Erika
    Source document Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2016), s. 126-133. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * správanie spotrebiteľa * stratégia marketingová * bioprodukty
    AnnotationSpotrebitelia ako osoby sú často ovplyvňovaní mnohými faktormi , ktoré ovplyvňujú ich správanie. V rámci konkurenčného prostredia je značka považovaná za jeden z kľúčových faktorov. Nové trendy v orientácii manažmentu značky musia vychádzať z reálnych informácií a dát súčasných spotrebiteľov. Analýza spotrebiteľského správania pri kúpe bioproduktov vo vybraných krajinách s cieľom zistiť, aký je vplyv značky na spotrebiteľské správanie pri kúpe bioproduktov spotrebiteľmi vo vybraných krajinách. Návrh odporúčaní pre ovplyvňovanie nákupného rozhodovania sa spotrebiteľov pri kúpe bioproduktov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF747.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.