Number of the records: 1  

Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries

  1. Title Alternative roles of consumer confidence in forecasting consumption: evidence from European countries
    TranslationAlternatívne úlohy dôvery spotrebiteľov pri predpovedaní spotreby: Dôkazy z európskych krajín
    Author infoJana Závacká
    Author Závacká Jana
    Source document Ekonomická revue. Roč. 19, č. 4 (2016), pp. 133–142. - Ostrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, 2016. ISSN 1212-3951
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spotrebitelia * príjmy * predvídanie vedecké * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPoužitie prediktívnej sily indikátora spotrebiteľského sentimentu na prognózovanie výdavkov na spotrebu. Návrh na rozlišovanie dvoch faktorov, ktoré ovplyvňujú míňanie: príjem a sila dôvery.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF550.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.