Number of the records: 1  

Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku

  1. Title Stratégie budovania značky - analýza väzby spotrebiteľov na značku : diplomová práca
    Author infoSilvia Lászlóvá, školiteľ: Dagmar Lesáková
    Author Lászlóvá Silvia
    Another authors Lesáková Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2017. - 91 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number896725

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.