Number of the records: 1  

Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku

  1. Title Prvé herné komerčné subjekty na Slovensku
    Parallel titleFirst game market subjects in Slovakia
    Author infoSilvester Buček
    Author Buček Silvester
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 194-208 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords trhy * médiá * hry * digitalizácia * hry hazardné * Slovensko
    AnnotationVznik prvých spoločností distribuujúcich digitálne hry na území Slovenska (resp. Československa) po zmene režimu v roku 1989 a prekážky, ktorým tieto subjekty museli čeliť. Hlavným zdrojom práce sú časopisy o digitálnych hrách a rozhovory s troma aktérmi na vznikajúcom video hernom trhu. Text popisuje tri fázy vývoja od roku 1989 približne do roku 1996. V tejto perióde dochádza k prvému licencovaniu prostredníctvom klubov a časopisov (1. fáza), k vzniku prvých obchodov (2. fáza) a k "otvoreniu sa" zahraničnému trhu (3. fáza). V závere porovnáva vznikajúci trh s digitálnymi hrami so zmenami, ktoré po revolúcii nastali na trhoch s ostatnými médiami.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.