Number of the records: 1  

Snapchat ako nová forma publikovania mediálnych obsahov

  1. Title Snapchat ako nová forma publikovania mediálnych obsahov
    Parallel titleSnapchat as a new form of publishing news
    Author infoMagdaléna Švecová
    Author Švecová Magdaléna
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 273-280 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * komunikácia elektronická * kanály
    AnnotationSnapchat ako sociálna sieť. Prítomnosť Snapchatu potvrdila prchavosť obsahu digitálnych medií, tak ako na strane médií, tak aj na strane publika. Príspevok analyzuje, ako Snapchat pracuje s denným spravodajstvom a informáciami, akým spôsobom podáva fakty a aký je hlavný účel a cieľ médií na Snapchate. Príspevok predstavuje, ktoré informácie sú vhodné na publikovanie na Snapchate a ako by sa mohli iné médiá inšpirovať Snapchatom.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.