Number of the records: 1  

Spoločná propagácia firiem v regióne

  1. Title Spoločná propagácia firiem v regióne
    Parallel titleJoint promotion of companies in the region
    Author infoJakub Hollý
    Author Hollý Jakub
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 311-320 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords firmy * propagácia * klaster * rozvoj regionálny * médiá * tlač * periodiká
    AnnotationFirmy si začínajú uvedomovať, že spolupráca s ďalšími subjektami im môže k dosiahnutiu komunikačných cieľov výrazne pomôcť a aj z tohto dôvodu sa začali združovať a vytvárať trvalé partnerské vzťahy, či už s firmami alebo ďalšími subjektami pôsobiacimi v danom regióne. Medzi tieto subjekty patrí aj Klaster regionálneho rozvoja – západné Slovensko, ktorý združuje firmy s konkrétnymi oblasťami záujmu. Týmto firmám mimo iného zabezpečuje propagáciu. Príspevok stručne opisuje aktuálne možnosti propagácie, ktoré Klaster regionálneho rozvoja – západné Slovensko svojim členom ponúka, no najmä navrhuje efektívnu a cenovo výhodnú formu ich spropagovania, formou vlastného tlačeného periodika. Z tohto hľadiska sa firmy identifikujú ako inzerenti, inzerujúci v spomenutom periodiku pokrývajúcom kompletnú populáciu v regióne, za zvýhodnené ceny.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.