Number of the records: 1  

Je marketingová komunikácia slovenských krajov s verejnosťou postačujúca?

  1. Title Je marketingová komunikácia slovenských krajov s verejnosťou postačujúca?
    Parallel titleIs the marketing communication of Slovak self - governing regions with its public sufficient?
    Author infoMilan Rajčák
    Author Rajčák Milan
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 345-352 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords regióny * samospráva regionálna * marketing regionálny * komunikácia * manažment * dotazníky
    AnnotationMarketing a komunikácia regiónov. Percepcia činnosti samosprávnych krajov obyvateľmi Slovenska. Manažment samosprávnych regiónov, v snahe o udržanie konkurencieschopnosti na "trhu regiónov" si vyžaduje marketingové správanie a komunikáciu približujúcu sa marketingovej komunikácii podnikateľských subjektov. Je tu však aj jeden dôležitý a spekt, ktorý by nemal regionálny manažment a komunálni politici podceňovať. Prvoradou úlohou samosprávnych regiónov je poskytovať verejné služby a aktívne a transparentne komunikovať s verejnosťou o svojich aktivitách a kompetenciách. Výsledky dotazníkového prieskumu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.