Number of the records: 1  

Národný branding - prípad Slovenska

  1. Title Národný branding - prípad Slovenska
    Parallel titleNation branding – case of Slovakia
    Author infoJozef Viskupič
    Author Viskupič Jozef
    Source document Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 352-361 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords značky * imidž * štát * národ * prezentácia * Slovensko * diplomacia
    AnnotationKoncept národného brandingu – teoretické východiská. Rozdiely medzi produktovou a národnou značkou. Nation branding Slovenskej republiky – vývoj. Tvorba značky Slovensko. Značka Slovensko – Good Idea Slovakia. Úvahy o možnom budúcom národnom imidži Slovenska.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.