Number of the records: 1  

ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku

  1. Title ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku
    Author infoNaqibullah Daneshjo
    Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source documentAutomatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 : 11. ročník konferencie odborníkov z univerzít, vysokých škôl a praxe: 15.-17. február 2017, Stará Lesná. S. [1-5]. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 odborná konferencia / Šeminský Jaroslav ; Hrehová Stella. ISBN 978-80-553-3075-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * manažment produktový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * prostredie konkurenčné
    AnnotationVyužitie marketingu v procese zložitého a neustále sa meniaceho trhového prostredia. Význam strategického marketingu najmä snaha o úspešné uplatnenie sa firiem v konkurenčnom prostredí.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00231-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti4.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.