Number of the records: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku

  1. Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie v konkrétnom podniku : bakalárska práca
    Author infoTomáš Lehocký, školiteľ: Rastislav Ručinský
    Author Lehocký Tomáš
    Another authors Ručinský Rastislav (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Corporation Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania
    Issue dataKošice, 2017. - 50 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number897524

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce8.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.