Number of the records: 1  

Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní

  1. Title Vnímanie dizajnu produktu ako podstatného faktora v nákupnom rozhodovaní : bakalárska práca
    Author infoSimona Mikulíčková, školiteľ: Henrich Drábik
    Author Mikulíčková Simona
    Another authors Drábik Henrich (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2017. - 54 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number896506

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.