Number of the records: 1  

Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí

  1. Title Virálny marketing ako nástroj ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie mladých ľudí : bakalárska práca
    Author infoJana Krotká, školiteľ: Tomáš Ružička
    Author Krotká Jana
    Another authors Ružička Tomáš (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2017. - 56 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number896499

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce860.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.