Number of the records: 1
Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja
Title Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja Parallel title Customer relationship management helps to create mre value for customers in terms os sustainable development Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 21-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * hodnota pridaná * lojálnosť zákazníkov Annotation Podstata a význam vzťahového marketingu a riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe analýzy a skúmania zákazníckeho správania, ako základného metodického rámca riadenia hodnoty zákazníckej základne v podmienkach podnikovej praxe. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00264-003, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1