Number of the records: 1  

Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania

  1. Title Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania
    Parallel titleSponsoring as tool of image building and social corporate responsibility
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 35-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * vzťahy s verejnosťou * podnikanie zodpovedné * sponzorovanie
    AnnotationSponzoring je etablovaný nástroj marketingovej komunikácie, ktorý našiel významné uplatnenie už aj na Slovensku. Sponzoring – definícia, pojem, funkcie, ciele sponzorstva. Hlavné rozdiely medzi darcovstvom a sponzorstvom. Postavenie sponzoringu v komunikačnom mixe.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00264-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.