Number of the records: 1  

Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku

  1. Title Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku
    Parallel titleLinking marketing and sustainable development in companies
    Author infoPatrícia Kupkovičová, Zuzana Okasová
    Author Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Okasová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 45-53. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing environmentálny * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * podnikanie zodpovedné * rozvoj trvalo udržateľný
    AnnotationUdržateľný marketing ako mladá disciplína a forma marketigu, ktorá odráža faktory životného prostredia a zároveň rieši otázky z podnikateľského a firemného prostredia. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom a využitie udržateľného marketingu v praxi.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00264-005, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti2.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.