Number of the records: 1  

Úloha reklamy v bankovom marketingu

  1. Title Úloha reklamy v bankovom marketingu : bakalárska práca
    Author infoSandra Petrovičová, školiteľ: Ctibor Pilch
    Author Petrovičová Sandra
    Another authors Pilch Ctibor (Školiteľ (konzultant)) EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH
    Corporation Národohospodárska fakulta EU . Katedra bankovníctva a medzinárodných financií
    Issue dataBratislava, 2017. - 44 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number898835

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.