Number of the records: 1  

Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics

  1. Title Introduction to marketing metrics and characreristics of selected online marketing metrics
    TranslationÚvod do marketingových metrík a charakteristika vybraných metrík online marketingu
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document DOKBAT 2017 : conference proceedings : 13th annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers : 26.4.2017, [Zlín, Czech Republic]. Pp. 144-151 online. - Zlín : Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics, 2017 / Hýblová Monika ; DOKBAT 2017 Annual international Bata conference for Ph.D. students and young researchers. ISBN 978-80-7454-654-9
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords podnik * marketing elektronický * komunikácia elektronická * reklama * efektívnosť
    AnnotationVysvetlenie konceptu marketingových metrík a charakteristika niektorých fundamentálnych metrík. Kvantifikácia efektívnosti internetovej reklamy a komunikácie podniku prostredníctvom týchto metrík.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00284-005, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti374.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.