Number of the records: 1  

Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees

  1. Title Employer branding in the agricultural sector: making a company attractive for the potential employees
    Author infoHana Urbancová ... [et al.]
    Author Urbancová Hana
    Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 5 (2017), s. 217-227. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords poľnohospodárstvo * podnik poľnohospodársky * zamestnávatelia * značky * kvalita * výhody konkurenčné * zdroje ľudské * trh práce * budovanie značky zamestnávateľa * Česko
    AnnotationZnačka (kvalita) zamestnávateľa v poľnohospodárskom sektore robí spoločnosť atraktívnou pre potenciálnych zamestnancov. Špecifickosť poľnohospodárskeho sektora (sezónnosť, metódy získavania ľudských zdrojov ...) ovplyvňuje situáciu na trhu práce. Požiadavka poľnohospodárskych podnikov na kvalifikovaných pracovníkov. Identifikácia súčasných kľúčových manažérskych výziev v poľnohospodárskom podnikaní. Informácie boli získané z dotazníka a z Českého štatistického úradu. Trh práce v poľnohospodárskom sektore nepreukazuje pozitívny trend.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-6

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF172.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.