Number of the records: 1
Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia
Title Marketingový kontroling ako nástroj na podporu podnikového riadenia : dizertačná práca Author info Lucia Stachová, školiteľ: Eva Hanuláková Author Stachová Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2017. - 134 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords kontroling * marketing * riadenie podnikové * kontroling podnikový * sortiment * modely riadenia * metódy výskumu * prieskum * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 896151 No. of Archival Copy E18 01124-001, kópia titul. strany
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.1 MB z IP adresy EU po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 896151 SEK Časopisecká študovňa In-Library Use Only
Number of the records: 1