Number of the records: 1  

Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá

  1. Title Efektívne medzinárodné marketingové stratégie firiem v procese ich penetrácie na nové teritóriá : dizertačná práca
    Author infoHana Petríková, školiteľ: Otília Zorkóciová
    Author Petríková Hana EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Another authors Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2017. - 197 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords firmy * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnikanie medzinárodné * internacionalizácia * Balkán * Srbsko * Macedónsko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number896461
    AvailabilityAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.

    Call numberLocationSublocationInfo
    896461SEKČasopisecká študovňaIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.