Number of the records: 1  

Youtube as a new means of marketing communication

  1. Title Youtube as a new means of marketing communication
    Author infoLucie Sara Zavodna, Jan Zavodny Pospisil
    Author Závodná Lucie Sára
    Co-authors Závodný Pospíšil Jan
    Source document Communications : scientific letters of the University of Žilina. Vol. 19, no. 2 (2017), pp. 159-165. - Žilina : University of Žilina, 2017. ISSN 1335-4205
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * kanály * internet * stránky webové * blogy * nákup * generácie * mladiství * produkty * Česko
    AnnotationNový trend v marketingovej komunikácii predstavovaný novou generáciou youtuberov. Cieľová skupina pohltená sledovaním youtuberov, ktorí určujú nové trendy v nakupovaní, a nielen to, čo by si človek mal kúpiť, ale aj kedy. Spolupráca medzi youtubermi a niektorými dobre známymi spoločnosťami, ktorá často youtuberom poskytuje zadarmo ich vzorky so svojimi výrobkami. Analýza zameraná na prostredie českého kanálu Youtube. Blogy z kanála a výsledok dotazníkového prieskumu, ktorý sa uskutočnil na vzorke študentov, ktorí by sa mohli opísať ako generácia Y.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.