Number of the records: 1
Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?
Title Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"? Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * typológia * zákazníci * segmentácia trhu * psychológia ekonomická Annotation Dôležitým predpokladom pre získanie a udržanie zákazníkov je pochopenie ich potrieb, túžob a hodnôt. Cieľom segmentačných analýz je identifikácia základných typov nakupujúcich, porovnanie ich požiadaviek s ponukou a doporučenie optimálnej ponuky jednotlivým cieľovým skupinám. Typológiu nemôžeme predvídať s naprostou istotou, ale je nevyhnutná pre segmentáciu trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1