Number of the records: 1  

Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?

  1. Title Typologie zákazníka - jak sa vyvíjejí přístupy k „přihrádkám na lidi"?
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 2 (2017), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords spokojnosť zákazníkov * správanie spotrebiteľa * typológia * zákazníci * segmentácia trhu * psychológia ekonomická
    AnnotationDôležitým predpokladom pre získanie a udržanie zákazníkov je pochopenie ich potrieb, túžob a hodnôt. Cieľom segmentačných analýz je identifikácia základných typov nakupujúcich, porovnanie ich požiadaviek s ponukou a doporučenie optimálnej ponuky jednotlivým cieľovým skupinám. Typológiu nemôžeme predvídať s naprostou istotou, ale je nevyhnutná pre segmentáciu trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.