Number of the records: 1  

K jazyku ekonomiky a publicistiky

  1. Title K jazyku ekonomiky a publicistiky
    Parallel titleTo the language of economy and publicity
    Author infoLadislav Lapšanský
    Author Lapšanský Ladislav EUBFAJKRS - Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ
    Source document Cudzie jazyky v premenách času 7. : recenzovaný zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2016, [Bratislava]. S. 32-34 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kvapil Roman ; Dulebová Irina ; Šajgalíková Helena ; Cudzie jazyky v premenách času Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4388-0
    NoteKEGA 030EU-4/2016
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords jazyk odborný * ekonómia * fondy investičné * publicistika
    AnnotationJednotlivé podoby odborných ekonomických textov vystupujú na jednej strane v závislosti od informačného objektu a na druhej strane od cieľa správy a jej subjektívneho pôsobenia na príjemcu. Typickou príležitosťou dvojakého zacielenia jazykového komunikátu sú výročné správy alebo prospekty investičných fondov. Obsahujú presné údaje o správe majetku, no zároveň, a to čoraz výraznejšie, viac menej civilné vyjadrenie tejto majetkovej správy. Dochádza v nich k civilným jazykovým interferenciám, ktoré sú súčasťou odkazu drobným investujúcim do fondov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.