Number of the records: 1
Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie
Title Efekt odrazu a jeho dôsledky na marketingové rozhodovanie Translation Rebound Effect and Its Impact on Marketing Decision Process Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 37 (2017), s. 74-88. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493 Note VEGA 1/0670/16 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords trh * efektívnosť ekonomická * ochrana prostredia životného * politika environmentálna * prieskum * dotazníky Annotation Efekt odrazu a jeho prejavy. Kvantifikácia efektu odrazu. Efekt odrazu v realizovanom prieskume. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00416-009, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 37-38
article
Number of the records: 1