Number of the records: 1  

Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér

  1. Title Proces tvorby korporátního designu – marketér vs. grafický designér
    TranslationThe Process of corporate design creation – marketer vs. graphic designer
    Author infoZuzana Kupková
    Author Kupková Zuzana
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 34-42. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stratégia marketingová * dizajn firemný * komunikácia marketingová * plánovanie strategické * logo * firmy * manažéri
    AnnotationCorporate design ako neoddeliteľná súčasť komunikácie organizácie smerom na von a dovnútra.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF323.1 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.