Number of the records: 1  

Úloha reklamy v bankovom marketingu

  1. Title Úloha reklamy v bankovom marketingu . 1.
    Author infoSandra Petrovičová
    Author Petrovičová Sandra
    Source document For fin : odborný mesačník pre financie a investovanie. Roč. 4, č. 4 (Júl - August 2017), s. 1-5 online. - Bratislava : Fin Star. ISSN 1339-5416
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords banky * reklama * spotrebitelia * stratégia marketingová * služby bankové * produkty bankové * výskum marketingový
    AnnotationZhodnotenie úlohy reklamy v bankovom marketingu. Na zhodnotenie danej problematiky bol použitý dotazník, ktorého zámerom je zistiť, či reklama vplýva na rozhodovanie spotrebiteľa pri výbere bankového produktu/ služby, prípadne na výber jeho súčasnej banky.
    DatabaseARTICLES

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF636.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.