Number of the records: 1
Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness
Title Identification of Relation between Business Model and Business Strategy and Measurement of Its Tightness Translation Identifikácia vzťahu medzi obchodným modelom a obchodnou stratégiou a meranie jej závislosti Author info Štefan Slávik, Róbert Hanák Author Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Problems of management in the 21 st Century. Vol. 12, no. 1 (2017), pp. 54-68. - Lithuania : Scientia Socialis & SMC „Scientia Educologica“, 2017. ISSN 2029-6932 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Lithuania Keywords modely podnikateľské * stratégia obchodná * stratégia podnikateľská * modely obchodu zahraničného * podnik Annotation Obchodný model a obchodná stratégia zásadne charakterizujú a predurčujú podstatu spoločnosti a jej činnosť. Vzťah medzi modelom a stratégiou. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00394-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 449.7 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1