Number of the records: 1
Vplyv marketingového auditu na výkonnosť
Title Vplyv marketingového auditu na výkonnosť Parallel title The Implementation of the marketing audit on performance Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 21-23 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Note Abstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50% Document kind schedule of articles from year books Language English, Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords riadenie finančné * analýza finančná * audit * marketing * výkonnosť podniku Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00424-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1