Number of the records: 1
Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka
Title Vzťah medzi celoživotnou hodnotou zákazníka a vernosťou zákazníka Author info Dana Hrušovská, Peter Štetka Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 27-29 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku (50%)
Note Abstrakt. - VEGA 1/0546/15, 50%. - VEGA 1/0876/17, 50% Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords zákazníci * hodnota * lojálnosť zákazníkov * zisk * metóda BSC Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00424-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1