Number of the records: 1
Humanistický model spotrebiteľského správania
Title Humanistický model spotrebiteľského správania Parallel title Humanistic models of consumer behaviour Author info Róbert Šlosár Author Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 : zborník abstraktov z vedeckého seminára KPH. S. 35-38 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Hrušovská Dana ; Tršťanská Alena ; Kufelová Iveta ; Moderné marketingové prístupy a možnosti merania ich marketingovej výkonnosti 2017 Vedecký seminár. ISBN 978-80-225-4398-9 Note Abstrakt Document kind schedule of articles from year books Language English, Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * modely * rozhodovanie * riadenie Public work category Abstractions of scientific titles in year-books from home conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00424-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1