Number of the records: 1
The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores
Title The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores Author info Roman Svoboda, Lenka Kopecká Author Svoboda Roman Co-authors Kopecká Lenka Source document Agricultural economics. Vol. 63, no. 7 (2017), s. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords reťazce obchodné * značky privátne * potraviny * ceny * konkurencia * ceny pevné * oligopoly * spotrebitelia * modely * Česko Annotation Článok overuje a vysvetľuje vplyv Sweezyho modelu oligopolov a jeho dopad na požiadavky spotrebiteľov a štruktúru zásob potravín v obchodných reťazcoch. Komparatívna analýza štruktúry komodít obchodných reťazcov v ČR. Konkurencia medzi dvoma reťazcami Billa a Kaufland na trhu s privátnymi značkami produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 7-12
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 180.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1