Number of the records: 1
Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
Title Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life Translation Proces marketingového plánovania - pohľad na súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú všetky aspekty podnikateľského života Author info Helena Horáková, Marie Švarcová, Lukáš Volf Author Horáková Helena Co-authors Švarcová Marie Volf Lukáš Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 43-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * plánovanie * ciele podnikové * stratégia marketingová * riadenie strategické * marketing manažment Annotation Definícia a jednotlivé fázy marketingového plánovania. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 180 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1