Number of the records: 1  

Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life

  1. Title Marketing planning process - reflection on the complex of activities that affect all aspects of business life
    TranslationProces marketingového plánovania - pohľad na súbor aktivít, ktoré ovplyvňujú všetky aspekty podnikateľského života
    Author infoHelena Horáková, Marie Švarcová, Lukáš Volf
    Author Horáková Helena
    Co-authors Švarcová Marie
    Volf Lukáš
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 43-53. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * plánovanie * ciele podnikové * stratégia marketingová * riadenie strategické * marketing manažment
    AnnotationDefinícia a jednotlivé fázy marketingového plánovania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF180 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.