Number of the records: 1
Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?
Title Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications? Translation Príliš nie je nikdy dosť: existuje zlomový bod v marketingovej komunikácii? Author info Pavel Štrach Author Štrach Pavel Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 54-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov Annotation Marketingová komunikácia sa môže stať pre podnik kontraproduktívna a môže sa negatívne odraziť na hodnotení zákazníckej spokojnosti. Veľkosť alebo nepriamy dopad marketingovej komunikácie nesmie byť zamienaný s jej obsahom a esteticky i eticky primeranou formou. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 55.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1