Number of the records: 1  

Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?

  1. Title Too much is never enough: is there a tipping point in marketing communications?
    TranslationPríliš nie je nikdy dosť: existuje zlomový bod v marketingovej komunikácii?
    Author infoPavel Štrach
    Author Štrach Pavel
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 12, č. 2 (2017), s. 54-55. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing manažment * komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationMarketingová komunikácia sa môže stať pre podnik kontraproduktívna a môže sa negatívne odraziť na hodnotení zákazníckej spokojnosti. Veľkosť alebo nepriamy dopad marketingovej komunikácie nesmie byť zamienaný s jej obsahom a esteticky i eticky primeranou formou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF55.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.