Number of the records: 1  

The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration

  1. Title The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration
    TranslationVplyv hospodárskej geografie na koncentráciu supermarketu
    Author infoPavol Kita, Peter Kita, Patrícia Kupkovičová, Michaela Jánská
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kita Peter
    Kupkovičová Patrícia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Jánská Michaela
    Source document AD ALTA : journal of interdisciplinary research. Vol. 7, no. 1 (2017), s. 68-72 online. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733
    NoteVEGA 1/0282/15. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords supermarkety * geografia hospodárska * koncentrácia * potraviny * obchod * Slovensko
    AnnotationPočet supermarketov sa v Bratislave v posledných rokoch rýchlo zvýšil. Možno ho považovať za úspešný podnikateľský výsledok, keď na slovenský trh s potravinami vstupujú netradičné foriem predaja, ako sú komunálne záhrady, farmár trhov a iné alternatívne formy predaja potravín, zameraných na zvýšenie prístupu pre potraviny. Koncentrácia supermarketov a vyhodnotenie lokality supermarketov v Bratislave od roku 2011 do roku 2016.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00495-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF508.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.