Number of the records: 1  

Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající

  1. Title Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající
    Author infoKristýna Dlasková
    Author Dlasková Kristýna
    Source document Moderní řízení. Roč. 52, č. 9 (2017), s. 16-19. - Praha : Economia, 2017. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords značky * budovanie značky * firmy * zamestnanci * zamestnávatelia
    AnnotationUdržať súčasných zamestnancov a získať uchádzačov o prácu pomáha aj samotná značka, do ktorej firmy investujú nemalé financie. Práca pre prestížnu značku zvyšuje motiváciu, angažovanosť a lojálnosť súčasných zamestnancov firmy. Ako budújú svoje značky svetoznáme korporácie či malé rodinné firmy (Ikea Česká republika, Sephora, Deloitte, Ľ Oréal, McDonald`s, Skupina ČEZ, Polstrin).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.