Number of the records: 1
Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající
Title Získat nové lidi? Nejdříve se zajímejte o ty stávající Author info Kristýna Dlasková Author Dlasková Kristýna Source document Moderní řízení. Roč. 52, č. 9 (2017), s. 16-19. - Praha : Economia, 2017. ISSN 0026-8720 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords značky * budovanie značky * firmy * zamestnanci * zamestnávatelia Annotation Udržať súčasných zamestnancov a získať uchádzačov o prácu pomáha aj samotná značka, do ktorej firmy investujú nemalé financie. Práca pre prestížnu značku zvyšuje motiváciu, angažovanosť a lojálnosť súčasných zamestnancov firmy. Ako budújú svoje značky svetoznáme korporácie či malé rodinné firmy (Ikea Česká republika, Sephora, Deloitte, Ľ Oréal, McDonald`s, Skupina ČEZ, Polstrin). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 7-12
article
Number of the records: 1