Number of the records: 1  

Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé

  1. Title Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé
    Author infoJitka Vysekalová
    Author Vysekalová Jitka
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords komunikácia * digitalizácia * komunikácia elektronická * spotrebitelia * psychológia * správanie spotrebiteľa
    AnnotationČlánok sa zameriava na psychologické aspekty digitálnej komunikácie, dôležitosť psychologických znalostí správania spotrebiteľa v on-line svete a jeho rozdielov v reálnom svete. V čom sa líši vnímanie kmunikovaných informácií na webe od informácií komunikovaných v reálnom svete. Rozhodovanie sa pri on-line nákupoch. Projekty, ktoré mapujú premeny chovania spotrebiteľov v on-line svete.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.