Number of the records: 1
Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé
Title Psychologické aspekty digitální marketingové komunikace aneb na oboch koncích jsou lidé Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 8-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords komunikácia * digitalizácia * komunikácia elektronická * spotrebitelia * psychológia * správanie spotrebiteľa Annotation Článok sa zameriava na psychologické aspekty digitálnej komunikácie, dôležitosť psychologických znalostí správania spotrebiteľa v on-line svete a jeho rozdielov v reálnom svete. V čom sa líši vnímanie kmunikovaných informácií na webe od informácií komunikovaných v reálnom svete. Rozhodovanie sa pri on-line nákupoch. Projekty, ktoré mapujú premeny chovania spotrebiteľov v on-line svete. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1