Number of the records: 1  

RTB a programatická reklama. Nezbytná součást digitálního marketingu?

  1. Title RTB a programatická reklama. Nezbytná součást digitálního marketingu?
    Author infoJiří Mařík
    Author Mařík Jiří
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * digitalizácia * reklama
    AnnotationV posledných rokoch zaznamenala boom RTB reklama. Jedná sa o spôsob predaja pod vplyvom reklamy, ktorý pracuje na princípe aukcie reklamného priestoru v reálnom čase. (RTB = Real Time Bidding). Programová (tematická) reklama využíva pre najvhodnejšie zacielenie reklamy veľké množstvo technických a užívateľských aspektov, ktoré sú to. Výhody programovej reklamy. Investície do RTB a programovej reklamy. Programová reklama v ČR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4 + 1príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.