Number of the records: 1
RTB a programatická reklama. Nezbytná součást digitálního marketingu?
Title RTB a programatická reklama. Nezbytná součást digitálního marketingu? Author info Jiří Mařík Author Mařík Jiří Source document Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 15-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * digitalizácia * reklama Annotation V posledných rokoch zaznamenala boom RTB reklama. Jedná sa o spôsob predaja pod vplyvom reklamy, ktorý pracuje na princípe aukcie reklamného priestoru v reálnom čase. (RTB = Real Time Bidding). Programová (tematická) reklama využíva pre najvhodnejšie zacielenie reklamy veľké množstvo technických a užívateľských aspektov, ktoré sú to. Výhody programovej reklamy. Investície do RTB a programovej reklamy. Programová reklama v ČR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4 + 1príl.
article
Number of the records: 1