Number of the records: 1  

Online reputation of selected car brands

  1. Title Online reputation of selected car brands
    TranslationOnline reputácia vybraných značiek automobilov
    Author infoFrantišek Pollák, Peter Dorčák, Peter Markovič, Nella Svetozarovová
    Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Svetozarovová Nella
    Source document IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy : [proceedings] : 25th interdisciplinary information management talks : 6.-8.9.2017, Poděbrady, Czech Republic. Pp. 261-268 online. - Linz : Trauner Verlag Universität, 2017 / Doucek Petr ; Chroust Gerhard ; Oškrdal Václav ; Antlová Klára ; Aumayr Georg ; IDIMT-2017 : digitalization in management, society and economy Interdisciplinary information management talks. ISBN 978-3-99062-119-6
    Issue dataGrafy, tab., vz.
    NoteAPVV-15-0511. - Popis urobený: 12.10.2017. - Res. angl. Bibliogr. odkazy. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionAustria
    Keywords marketing * komunikácia masmediálna * komunikácia elektronická * podnik * internet * médiá sociálne * siete sociálne * stránky webové * imidž * meno obchodné * manažment značky * priemysel automobilový * Slovensko
    AnnotationReputácia v online prostredí a jej riadenie. Multifaktorová analýza online reputácie na vzorke 10 top značiek najpredávanejších automobilov na Slovensku v roku 2016. Metóda modifikovanej multifaktorovej analýzy sentimentu a meranie celkovej online reputácie (TOR, total online reputation) vybraných subjektov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00543-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti349.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení