Number of the records: 1  

The Effects on purchase intention: the case of fruit juice

  1. Title The Effects on purchase intention: the case of fruit juice
    TranslationVplyvy na nákupný zámer: prípad ovocnej šťavy
    Author infoNodira Zaynutdinova, Přemysl Pálka
    Author Zaynutdinova Nodira
    Co-authors Pálka Přemysl
    Source document Journal of Competitiveness : scientific journal from the field of management and economics. No. 3 (2017), pp. 111–128 online. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2017. ISSN 1804-1728
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * marketing nákupný * rozhodovanie nákupné * nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * značky * značky výrobkov * hodnota * riziko * spokojnosť zákazníkov * potraviny * analýza empirická
    AnnotationAnalýza účinkov značky na nákupný zámer spotrebiteľov. Empirická štúdia na základe Aakerovho modelu hodnoty značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.