Number of the records: 1
The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis
Title The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis Translation Paradox marketing-podnikanie: frekvenčná analýza domén Author info Slavka T. Nikolić, Nikola Gradojević, Vladimír Dakovič, Valentina Mladenović, Jelena Stanković Author Nikolić Slavka T. Co-authors Gradojević Nikola Dakovič Vladimír Mladenović Valentina Stanković Jelena Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 3 (2017), s. 207-218. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * podnikanie * inovácia * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * ciele podnikové Annotation Oblasti prekrývania medzi disciplínami marketingu a podnikania sú podstatné a poskytujú širokú škálu príležitostí pre multidisciplinárny výskum. Multidisciplinárne základy pre formálnu teoretickú a praktickú úpravu interakcie medzi marketingom, podnikaním a profesionálnosťou v organizácii. Definovanie vzťahu medzi podnikaním a marketingom, ktorý sa odzrkadľuje v novom prístupe, tzv. „špirála úspechu". Zdôraznenie nevyhnutnosti inovácií a dynamických zmien v podniku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.3 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1