Number of the records: 1  

The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis

  1. Title The Marketing-entrepreneurship paradox: a frequency-domain analysis
    TranslationParadox marketing-podnikanie: frekvenčná analýza domén
    Author infoSlavka T. Nikolić, Nikola Gradojević, Vladimír Dakovič, Valentina Mladenović, Jelena Stanković
    Author Nikolić Slavka T.
    Co-authors Gradojević Nikola
    Dakovič Vladimír
    Mladenović Valentina
    Stanković Jelena
    Source document E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 20, č. 3 (2017), s. 207-218. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2017. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * podnikanie * inovácia * výhody konkurenčné * stratégia marketingová * ciele podnikové
    AnnotationOblasti prekrývania medzi disciplínami marketingu a podnikania sú podstatné a poskytujú širokú škálu príležitostí pre multidisciplinárny výskum. Multidisciplinárne základy pre formálnu teoretickú a praktickú úpravu interakcie medzi marketingom, podnikaním a profesionálnosťou v organizácii. Definovanie vzťahu medzi podnikaním a marketingom, ktorý sa odzrkadľuje v novom prístupe, tzv. „špirála úspechu". Zdôraznenie nevyhnutnosti inovácií a dynamických zmien v podniku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.3 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.