Number of the records: 1
The Relationship between customer strategy and company performance
Title The Relationship between customer strategy and company performance Translation Vzťah medzi stratégiou zákazníka a výkonnosťou spoločnosti Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 875-882 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * výkonnosť * výkonnosť podniku Annotation Vplyv troch rôznych kategórií CRM na obchodné výsledky podniku - výsledky prieskumu na vzorke 165 podnikov. Stratégie CRM zamerané na informačno-komunikačné technológie, interakcie a integráciu. Public work category Reports at international scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00633-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 461.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1