Number of the records: 1  

The Relationship between customer strategy and company performance

  1. Title The Relationship between customer strategy and company performance
    TranslationVzťah medzi stratégiou zákazníka a výkonnosťou spoločnosti
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models : international scientific conference proceedings : Olomouc, Czech Republic, 7.-8.9.2017. Pp. 875-882 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2017 / Slavíčková Pavla ; Mládková Ludmila ; Jašek Roman ; Knowledge for market use 2017: people in economics - decisions, behavior and normative models International scientific conference. ISBN 978-80-244-5233-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * výkonnosť * výkonnosť podniku
    AnnotationVplyv troch rôznych kategórií CRM na obchodné výsledky podniku - výsledky prieskumu na vzorke 165 podnikov. Stratégie CRM zamerané na informačno-komunikačné technológie, interakcie a integráciu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00633-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti461.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.