Number of the records: 1
Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa
Title Neuromarketing – nové trendy v skúmaní správania a rozhodovania spotrebiteľa Translation Neuromarketing - New Trends in the Study of Consumer Behavior and Decision-making Author info Jana Naščáková, Lenka Danková Author Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 35 (2017), s. 85-88 online. - Košice : Strojnícka fakulta Technickej univerzity v Košiciach, 2017. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * emócie * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * marketing Annotation Získavanie podnikateľských úspechov prostredníctvom pôsobenia na emócie spotrebiteľa. Definícia a využitie neuromarketingu. Metódy neuromarketingu a použité prístroje, ktoré merajú odozvy spotrebiteľov na konkrétny podnet. Emócie v marketingovej komunikácii. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00701-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 35
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 249.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1