Number of the records: 1  

Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky

  1. Title Analýza vplyvu marketingu na sociálnych sieťach pomocou vybranej webovej analytiky
    Parallel titleThe Analyzing impact of marketing on social networks by using selected web analytics
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document AIESA – budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach : zborník : 17. medzinárodná vedecká konferencia : 9. november 2017, Bratislava. S. 38-47 CD-ROM. - Bratislava : Publisher Letra Edu, 2017 / Šoltés Erik ; Antalová Renáta ; Gežík Pavel ; Hurbánková Ľubica ; Jurík Pavol ; Páleš Michal ; Bilíková Mária ; Bolgáč Ján ; AIESA - budovanie spoločnosti založenej na vedomostiach Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-972866-2-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords stránky webové * analýzy * marketing * efektívnosť * siete sociálne
    AnnotationPredpoklady úspechu marketingu na sociálnych sieťach. Webová analytika = analýza prevádzky webu, analýza webu, analýza návštevnosti je meranie, zber, sledovanie a vyhodnocovanie internetových dát za účelom porozumenia a optimalizácie webu. Jednou z vybraných analytických služieb je Google Analytics - voľné dostupná analytická služba pre zber a analýzu dát o návštevnosti a prevádzke webových stránok od spoločnosti Google, ktorý sa stará o jej permanentný vývoj. Jej charakteristika a využitie.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00693-006, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti471 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.