Number of the records: 1  

Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach

  1. Title Analýza zákazníckeho sentimentu na sociálnych sieťach
    TranslationAnalysis of Customer Sentiment on Social Networks
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 15, č. 2 (2017), s. 105-115 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 1339-987X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords siete sociálne * marketing elektronický * zákazníci * analýza štatistická * technológie komunikačné * systémy informačné
    AnnotationVďaka vzniku online marketingu, firmy prezentujúce sa na sociálnych sieťach došli k názoru, že potrebujú sledovať o čom sa ich zákazníci rozprávajú a aké majú názory. Dôležitou súčasťou prieskumu je analýza sentimentu v písaných prejavoch, ktorá môže odhaliť posuny v postojoch, ktoré v anketách, prieskumoch verejnej mienky alebo v dotazníkoch nie sú viditeľné. Analýza, aplikácie a výzvy pre analýzu sentimentu. Sentiment na sociálnej sieti Twitter.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00728-001, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2017: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti771.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.