Number of the records: 1  

Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania

  1. Title Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania
    Parallel titleTheoretical approaches study of consumer behavior
    Author infoŠtefan Majtán, Róbert Šlosár, Vladimír Hojdik
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 714-721 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * modely * rozhodovanie finančné * marketing nákupný * spotreba obyvateľstva
    AnnotationPrehľad modelov osobnosti spotrebiteľa. Kritéria na základe ktorých sa spotrebiteľ rozhoduje pri nákupe. Model tzv. čiernej skrinky. Marshallov model. Model EKB. Model Howarda a Shetha. Ekonomický model. Psychodynamický model. Behaviorálny model. Model spotrebiteľského rozhodovania.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00792-030, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti606 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.